YellowLeopard.


Called me Leo. Thank you.

Tuesday, February 1, 2011

I.N.V.I.S.I.B.L.E

aku nak jadik invisible boleh?
macam gambar kat bawah ni.

pakcik google bagi pinjam
 
penat lah.
aku memang suka tolong orang yang ada masalah.
tapi bila datang kat aku,
aku tak tau macam mana nak berhadapan dengan masalah.
dan aku tak suka.
shit!


ok, siapa nak join aku pergi menjerit sekuat hati? angkat tangan! hahaa...

10 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

ish. jgn cepat melatah.setiap masalah ade jln penyelesiaan.

tenangkan fikiran :)

jum baca : ;))
Hans Si Tukang Tilik | Anonymous Yang Baik Hati

maCy said...

macy rasa pic tu sgt hnsem ok..

xpe leo.. niat tu dah ada. jgn bebankn diri dgn mslh lg2 mslh org len k?

She's retarded said...

semua orang ada problem.
jerit kuat2 dapat hilang stress wo

NICK IRFAN said...

sian plak awk asyik tolong org lain je... ape2pun jom join sama2 jerit? hahaha

PG said...

owhhh...haha....rase macam xnk terjun lombong je kan? haha

yEon_chi said...

argghhhh... dah cukup kuat ka CP jerit, tangani mslah tu dgn cra trbaik ok

Raji berkata said...

invisble masalah xhilang pun kan? ;D

Yellow LEOpard said...

Puteri Iqa Izyan : haa, orait.. :)

maCy : smart kan..huhu..ok2

She's retarded : tu lah pasal, kdg2, roomate jadik mangse kena dengar jeritan..hua3

NICK IRFAN : jom2.

PG : alaa, taknak lah lombong..air terjun lah.. :p

yEon_chi : adehh, sakit telinga..haha..ok

Raji : a'ah.....ermm..

chittysarah said...

masalah yang invisible~~
tapi bila nak jadi realiti harapan aku ni..
duhhh~~

jom jerit..aagagagaa

Yellow LEOpard said...

chittysarah : mari2..jerit same2! huhu