YellowLeopard.


Called me Leo. Thank you.

Monday, December 6, 2010

macam ada something wrong je....

hai everybody! amacam hari ni? ni aku nak tanya korang satu mende..ni bukan teka-teki..cuma nak tau aje..soalannye......jeng3.....

google lah.
apa maksud, bila lelaki itu membahasakan diri dengan nama die dengan member lelaki yang lain?

tak paham?? contohnya dia ckp ngan member laki dia macam ni...

D : Daniel lapar..tak makan lagi..tolong belikan Daniel mee goreng....bla.bla..blaa...


*nama xde kene mengena antara yang hidup atau yang mati..

ni xde kaitan dengan dunia blog, ni yang realiti punya..aku ni perempuan...so aku rasa mcam pelik sikit bila lelaki bahasakan diri macam tuh...anyone?

10 comments:

Anonymous said...

sounds pelik jugak.
ehehe. gay ke hape tuh?

chittysarah said...

die memang gitu kot
like my friend..
agak manje orang nyer..

hahaha
kalah aku..adei~~

Lunia said...

okay before i bace ayat tu, i duk laa monolog dalam diri mcm nie "daniel tanak la cmtu, danial suke cmne, danial nak pegi bla3..."

skali bce dialog kt atas tu pn gune name daniel! hahaha wat a coincidence. :P

hurm. mayb dye gay? tak pn bajet manje. geli3. =x

cHan said...

agak pelik la kalau laki guna nama.
kalau pompuan xde hal la kan ;)

Raji and Yeen said...

oh kira mcm dia lagi manja kot mcm tuh..
mmg ad lelaki cmtuh
tapi cm jarang nk jmper
hohoho

ak dlu kalau guna 'aku' dgn saudara mesti ayah ak marah.. so aku buat2 gunakan 'kita' utk gantikan perkataan 'aku' xkan nk gunakan 'saya' msti lagi pelik
huahua

Yellow LEOpard said...

Sab Buenoo : haha..no idea.. :p

chittysarah : maybe lah kot..hehe

azureEn : haha,,memang kebetolan..coz aku suke name daniel..agagaa..

cHan : betol! ahahaa..

Fakhrur Razi : ler..sesame laki pon manje cm tuh eh..huhuu...kalau sedare tuh boleh consider lagi..coz my family pon camtu gak..kiter-awak..haha

WZulhilmi said...

peliknya! LOL! Aku x pernah jumpa lagi org macam ni. Hurmm... Pemanja kut.. - -"

M.Farid Lee said...

shit...kalo dgn pompuan leh trima lg

Yellow LEOpard said...

WZulhilmi : hahaaa..agak nye..aku pon xkenal sgt org tuh

Yellow LEOpard said...

ahleng ariKen : haa..that's why laa..geli pon ade gak..huhu