YellowLeopard.


Called me Leo. Thank you.

Sunday, November 14, 2010

'aku ni nampak je keras, tapi dalam hati ada taman'

'aku ni nampak je keras, tapi dalam hati ada taman'..


bunga2 cinta??
 haaa, korang mesti biasa dengar word tu kan??tak pon korang pon pernah guna word ni..kan3??hahaa..ok.ehem2..aku pon nak buat pengakuan jugak kat sini..ehem2..dalam hati aku pon kadang2 ada taman yang ditumbuhi bunga2..eceyhhh..ayat x boleh blah..hahaa..macam2 taman ada..taman botani, taman bunga, taman hutan..eh?ada ke taman hutan? tibai je laa.. 

ermmm..tapi tapi kan...ermmm, tapi....selalunya, setiap kali ada bunga yang nak tumbuh, aku akan siram bunga2 tuh dengan racun..tak pon aku pijak2 bunga tuh bagi hancur..(ini hanya metafora ye..)..
yeah..pijak2!
 aku taknak bunga2 tuh tumbuh mekar..aku akan gantikan bunga2 tuh dengan batu2 keras...
fokus kepada batu2 je..ehehe..
kenapa? sebab aku taknak hati aku terluka.. aku tak nak hati aku mudah percaya dengan kata2 yang manis bak teh 'o' ais Mak Kiah belakang rumah aku...biar orang kata aku jual mahal, yang penting aku tak di cop murahan..and aku harap gurl2 kat luar sana pon macam tu jugak..please, don't ever let ur heart melted by the fuckingdamn words of a man..
jiwa kacau. :p
:p





THE END.
*maaflah ye, lukisan x berapa canthek.ehehee.

8 comments:

Fakhrur Razi berkata said...

hohoho smart jer lukisan..
ya satu hari nnti bila ad jodoh xkan kemana juga

mse tuh bru la xpayah sembur racun lgik
hak2

Yellow LEOpard said...

haha..tq..

betol..nnt bubuh baja pulak.. :p

chokeLy said...

hehe..
btol2..
biar org kate jual mahal..
8les maruah kite tggi kan..^^

Yellow LEOpard said...

yup! betol!.. :)

Sca Ndx said...

lawa lah.*ambik hati*haha

Yellow LEOpard said...

terima kasih *berbasa-basi :p

GigGles OUt!!(*_*) said...

same like me! haha

Yellow LEOpard said...

ape yg same?haha..sibok je nk same..