YellowLeopard.


Called me Leo. Thank you.

Sunday, April 24, 2011

people change.

people change. so do i.
kita tak selamanya menjadi kanak-kanak.
kita tak juga selamanya menjadi remaja.
pemikiran berubah seiring dengan kematangan.
apa yang kita harapkan akan kekal, tak semestinya menjadi kenyataan.
dan apa yang kita tak terfikir akan terjadi, mungkin akan berlaku.

aku pernah berjanji itu dan ini dan aku serius berjanji.
ketika itu tak terfikir dikotak fikiranku aku akan berubah.
tapi perubahan itu berlaku sedikit demi sedikit.
maaf.
itu sahaja yang aku mampu ucapkan.

i'm sorry :(  *google
single is better to me.
supaya tak ada hati yang akan terluka,
setiap kali perkenalan yang baru terjalin,
akan kusarung topeng,
topeng yang menjadikan,
aku manusia lain daripada diri sebenar.

entahlah.
tak tau apa yang jadi pada masa akan datang.
cuma boleh mengharap semuanya akan baik-baik sahaja.

cuma mampu,
mengharap. berdoa. berusaha.
dan
go with the flow.

9 comments:

khairunnisa ♥ said...

buat keputusan yang terbaik untuk diri sendiri yellow leopard :)

smile always :)

rasyiqah.razali said...

ehem ehem..
conflict hati ea?

Sca Ndx said...

dah berubah, jgn sesalkan sgt.
mmg kadang2 berubah itu benda yang akan berlaku. sama ada betul atau tidak. benda dah jadi kan?

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said...

kau buat keputusan bijak :D

anis aniesa said...

leo:masa masih pnjg..=)

PG said...

pewwwwittt. haha. ok2. same here =)

akak pon rase camtu, so x perlu nk bkomitmen, tak perlu tlalu pk nk jaga hati, y paling penting, bile smpi satu part y agak menguji, kt xkn terlalu terluka kan =)

sebab tu akak lebih suke bersahabat, tak mudah memberi dan menerima, tak memberi harapan dan tak berharap tp hargai dan manfaat peluang yg ada. gunakan akal sebelum buat keputusan. kalau betul2 serius, ikut adat la.

hati terluka tu mmg la ade, tp x la separah kalau bercinta. bende ni bukan utk seronok2 je. tak perlu buang masa. tak tau la smpi bile boleh btahan dgn prinsip ni, tp harapny smpi jumpe betul2 "destiny" kite. AMIN

wahhh..laju je kan. haha

apik pehe said...

xper..ikot jer perjalanan yg ditentukan..ader hikmah tu

hanaahmad said...

yeah. aku juga punya pemikiran yang sama. tidak mahu ada yang terluka, single itu lebih manis. mungkin.

Yellow LEOpard said...

khairunnisa : tankiu..u too..:)

rasyiqah.razali : keh3

Sca Ndx : betul2..nk patah balik xboleh, aku mmg taknak patah balik..hehe

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE : ya, mungkin. :)

anis aniesa : yeah, high5!

PG : wahh2..tapi betul lah apa akak ckp tuu..

apik pehe : sedang menunggu hikmahnya.. :p

hanaahmad : tak ada mungkin, mmg betul. :)