YellowLeopard.


Called me Leo. Thank you.

Saturday, April 16, 2011

mimpi kena kejar

Phewwhh, penat siot kalau mimpi kena kejar. Ini bukan kena kejar dengan hantu ke apa. Ini kena kejar dengan orang. Memang terasa ke-real-an nya. Bila terjaga pulak, rasa macam tak cukup nafas. Yela, dah macam betul-betul lari. Haiss. Aku ni, kalau mimpi, jarang lah pulak mimpi fairy tale ke mimpi putera impian datang ke. Hohohoo. Asyik-asyik mimpi kena kejar tak pun mimpi lawan-lawan.

Malam tadi pulak, aku mimpi kena kejar secret agent. Agent mana aku pun tak tau laa. =.= Aku rasa ni gara-gara tengok cerita movie kat TV3 'Race to Witch Moutain' la ni malam tadi. Fuhh, dalam mimpi tu aku memang hebat melarikan diri. Lompat sana lompat sini. Lari laju giler. Cuak lah kan, takut agent tu dapat tangkap aku. Aku pun tak tau lah kenapa agent tu nak kejar aku, yang aku tau, aku kena lari selamatkan diri. Orang kejar, kita lari lah kan. Dah macam main kejar-kejar lah pulak. Last2 aku terjaga macam tu je sebab alarm berbunyi. Haihh.
kesian jerry selalu kena buli kan. *google
Pernah jugak lah aku mimpi kena kejar gorilla. Gorilla kejar aku?? Ish, entah apa aku buat sampai gorilla pun nak kejar aku kan. Mimpi. Macam-macam kan. :)

10 comments:

nurul rasya said...

tengok tv sampai terbawa ke alam mimpi.hebat!
kekeke

Pian Pavregas said...

apa pasal kau lari... orang tu mau minta signature kau tu... hahhaha

Raji and Yeen said...

ad petanda nih..
kau bakal diminati
hahahah

ANISRAHIM said...

haha. apesal? awk ade sorok alien ke? wakaka. haha.

Unknown said...

hahaha..gorila tu dah minat..nk wat cmner kan..kejor!!

~Nabilah~ said...

mmg kawen ade ar...hehehe

Rafi Nilhan said...

mimpi pasal tido penah tak? haha

Yellow LEOpard said...

A retarded kitty : tu la pasal kan..khusyuk sgt tgk tv..keh3

Pian Pavregas : laaa, aku tak terpikir pulak dia nk mintak sign..ok, next time aku tak lari..haha

Raji berkata : hahaha..bagus jugak tu~

PG : adehh, tak tau lah kenapa kena kejar... :p

apik pehe : gorilla minat??err, tak nak lahh..lol.

~Nabilah~ : mmg kawen? ke mimpi kawen?heh

Rafi Nilhan : setakat ni belum pernah lah pulak..huhuh

Honeym said...

huhuh....biar betol... sy pn salu mimpi kena kejar ngan org...tp masalahnyee....mimpi 2 berulang..mean org yg sama...

perhh....ase nk luruh jantung....hmm...rasa cm nak tau jee npe mimpi cam 2....

Honeym said...

perhh...biar betol.. saya pn salu mimpi kena kejar dgn org...masalahnye mimpi 2 berulang...mean org yg sama...

hmmm....rasa nak luruh jantung den nie...rasa cam nak tau laa npe mimpi cam 2...