YellowLeopard.


Called me Leo. Thank you.

Tuesday, October 12, 2010

i'm loving it.


due tiga hari yg lepas..
cuti2 ku yg bosan telah diisi dgn aktiviti yg aku suke..
which is colouring and designing (design ke? boleh laa..hahaa..)
inilah antara picture2 nya..

ni la mende yg aku nak sgt..akhirnya,dpt jugak aku beli..sebenarnya ni untk mainan budak2..tp aku peduli ape kan..aku pon xtau nak terangkan mcm mane mende alah ni..yg pntg, ianya sejenis liquid yg akan kering pastu boleh la lekat2 kat mane2..

ni pulak,,antara corak2 yg ada dlm kotak tuh..



ni..akak ku yg tekun sedang buat..hahaaa..
yg bawah ni pulak yg dah siap.

unicorn! ;)

ditampal pada cermin. :)
....and my hp...


 then, semalam aku da akak aku berpakat nak buat keychain drpd kain felt..
alah yg skg ni tgah in jugak laa..huhuu..
tgk la kehebatan jahitanku wahai dunia..!
walaupon aku xreti masak..errrr..
tp aku reti jahit tau...hohohooo
(giler bangga kan bunyiknya) :p
so layanlah picture2nya


untuk bahagian belakang.
bahagian depan.


dua2 bahagian. :)

akak ku punya..kalau korang hebat cuba teka bentuk apa nih??....haaa..mesti korang jawab topi kan..malangnya jawapan korang salah..sebab ini ialah UFO..huhuuu..

sebelum menjadi keychain.

akhirnya..inilah hasilnya..huahahaaa..betapa gembiranya aku. :))

akak aku punya pon comel jugak..tembam abis..ntah brapa byk kapas dia letak..huhuuu
yg sebelah kiri tuh..brand doodolls yg di beri bff ku.. :)

ntah kenapa..aku sgt gembira melihat hasil tgn aku..lama dah x menjahit..
nak tau tak..setiap kali tgk star tu..aku akan tersenyum..gilak..hahaaa..

2 comments:

suFiah Y said...

..Oit kate sye punye UFO eh...
peLa ptutnye xyah brtau...bio dOrg teka...wawawawawa

Yellow LEOpard said...

ahaahaaa..comel tuh