YellowLeopard.


Called me Leo. Thank you.

Monday, December 24, 2012

hate myself. Gituuu.

Aku orang yang suka mengelakkan diri bila bertembung dengan orang yang aku suka. Aku tak pasti kenapa aku macam ni. Dah beberapa kali terjadi, bila aku bertembung dengan orang itu, sama ada aku pandang tempat lain bila aku lalu sebelah dia atau aku tukar laluan lain. What the heck. Patutnya dah ada peluang aku try borak2. Tapi aku pergi larikan diri. Bila dah blah, baru nak menyesal. Hurmm, refleksi diri mungkin. But why ohh whyy. Okay. Aku rasa aku asik post tentang hati je. Geli pulak.

1 comment:

noey ikb said...

biasa la tu.. mst bedebar kn jmpa org yg kta suka... lma2 nnt awk akn barni jgk... =)