YellowLeopard.


Called me Leo. Thank you.

Tuesday, September 21, 2010

Elementary Quranic Language Examination.

Elementary Quranic Language dalam kata lain..
bahasa arab lahh...
tepat pukul 9 am tadi, bermulalah aku menjawab exam arab..
soalannya...fuhhh..sangat-sangat senang sekali (senang lah pulak an)...
arab beb..
siyez..
kebanyakan soalan aku x paham...
men hentam jee...
tu pon ada pilihan jawapan..
so agak-agak macam kene je jawapan ngan soalan, apa lagi main isi je laa..

the day before exam arab.

hari sebelum exam arab ade exam bi..
lepas bertungkus lumus menjawab exam bi..
pergi makan dulu..
lepas makan..tak lain tak bukan..
sudah tentu katil yang canthek itu yang di cari..
apa lagi, tidur la jawabnya..
memang sedap bila da tidur..
bangun je da pukul 5 lebih..
borak-borak jap dengan roomate 
pastu g mandi..
malam pulak lepas maghrib,
 pergi makan dengan one of my roomate,A kat cafe and jumpa another roomate,EI and the gang kat sana..
da order makanan..tp punya lah lambat..
.tak dapat-dapat jugak...
haishhh..geram betul...
last2 kite org blah je r..balik tu singgah kedai beli maggi jee..huhuuu..
lepas makan maggi yang sedap tuh..
A ajak tgk video lagu-lagu..
last2 kite org nyanyi2 sekali smpai lah pukul 11 lebih..
arab??
jangan risau..aku da baca seket2..(selak2 je sebenarnya)
da penat menyanyi aku pon tidur..
pukul 5 aku bangun jap..study..
pastu tidur balik..hahahaa..
sampai lah pukul 7.45 am..EI da bising2 suruh bangun..
thanx EI..tp belum pukul 8 lagi..
terdengar jugak lah perbualan EI AND ES..
EI : exam dieorg pukul 9 an?
ES : a'ah..selamber je dieorg tidur lagi..
EI : kalau aku, da siap2 da
ES : haih..korang..bangun lah..

lebih kurang macam tu la..
aku pon x ingat sangat..

so, begitu lah..
belajar main2..jawab pon main2...



tak tau la result macam mana nanti..hurrmmm...

lusa basic theme of quran (BTQ) pulak..
but i'm still on9 rite now..
haishh..haisshhh..

No comments: